FANDOM

Selamat datang ke Wikia Lawak Kampus! Berasa bebas untuk mengubahsuai apa-apa maklumat dalam wikia ini, tetapi pastikan semua maklumat yang anda ubahsuaikan dalam wikia ini adalah tepat dan betul (anda juga boleh masukkan bukti sekali jika ada untuk membuktikan bahawa maklumat yang anda ubahsuaikan adalah betul dan bukan palsu).
Logo Lawak Kampus
Lawak Kampus adalah hasil karya Keith dan Zelo (dulu) yang memaparkan kehidupan sekumpulan pelajar sekolah menengah dalam menjalani kehidupan seharian mereka dengan pelbagai gelagat yang boleh mencuit hati pembaca.

Kini, Lawak Kampus telah mempunyai 32 novel grafik dalam Bahasa Melayu dan Bahasa Cina. Ia juga banyak diolah dalam Bahasa Inggeris, Bahasa Indonesia dan Bahasa Thai.

Sertai Kami!

Kini terdapat 23 rencana dan 161 fail.

Kami mengajak ANDA untuk turut menyumbang kepada wiki ini!

Mula-mula sekali, berdaftar untuk membuka akaun peribadi, atau log in jika sudah mempunyai akaun.

Jika anda pengguna baru Wikia, sila bermula dengan pautan-pautan di atas. Jika anda sudah berpengalaman dalam menyunting dan mahu menyumbangkan sebuah rencana mengenai Lawak Kampus, sila ciptakan di dalam petak di bawah:

Karya

Watak

Senarai Jilid
Tinjauan: Watak
Watak kegemaran anda?
 
1
 
0
 
0
 
0
 
0
 
0
 
0
 
0
 
0
 
0
 
0
 
0
 
0
 
0
 
0
 
0
 
0
 
0
 
0
 
0

Tinjauan ini dibuka di 06:48 pada 28 Julai 2018, setakat ini 1 orang sudah mengundi.

Hub Fandom Animasi dan Komik Bahasa Melayu